Revival Cafe, Christchurch

manman, een zalig gevoel. Ik besluit het de delen met de wereld.
(ik zit hier naar dezelfde muzikanten te kijken/luisteren waar ik gisteren naar keek/luisterde/danste)
alles lijkt perfect, terug in de plooi. toffe atmosfeer, tof cafe, gebouwd uit containers want sinds de aardbeving is het moeilijk om vlug aan bouwvergunning te geraken.
en ik voel me goed.
ze hebben me herkend en zegden dat er iemand van de heuvels naar hier is gewandeld en dat het een lange wandeling moest geweest zijn, hihi…

Photo 8-12-13 17 20 34

This entry was posted in New Zealand, Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

