Ko tao PADI course

Het is hier geweldig!!
Je moet je de setting proberen voorstellen: een strand, helder blauw en wit water, groen errond, strandbars,…

Ik ben een duikcursus aan het volgen. De Open Water PADI diving course. Elke voormiddag theorie en elke namiddag praktijk. Intensief wel, maar wel doe moeite. Een hele nieuwe wereld onder water wacht op mij nu. Gisteren een initiatie video bekeken, vandaag theorie gehad over de eerste 3 hoofdstukken van de cursus, en in de namiddag de eerste duik in het zwembad gedaan. Voor de eerste keer ademen onder water… Spannend! Maar het ging goed. We zijn met 2 voor 1 diver master. Een Engelsman, Sam, en ik. Wij zijn elkaars “buddy”. En we doen dat heel goed zeggen de instructoren. Geen problemen, en we blijven steeds relaxed. We zijn al op een paar problemen voorbereid, maar toch heb ik liefst dat ze zich int echt niet gaan stellen 😉 En Els gaat intussen op zichzelf duiken. Zij heeft de Open Water en de Advanced cursus vroeger al gedaan.
En savonds ist hier ook fantastisch. Eindelijk Westerse muziek, van die lekker oude van de 80’s-90’s, my cup of tea! En pintjes bij ondergaande zon. En lekker eten. En de poolgame winnen. En op dit moment is er iemand met pois met vuur aant jongleren. En hij is er supergoed in. Ik denk niet dat ik ooit al iemand gezien heb die er zo goed in is. En ik heb er al veel gezien…

Aaaah, can this get any better?

This entry was posted in Thailand, Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Ko tao PADI course

  1. Lode says:

    Dag Ellen

    Wat een avontuur! Heerlijk om je zo vanop afstand te volgen en te proberen je spannende verhaal te volgen. Genieten !
    Tsgooleken is ondertussen ook helemaal op temperatuur gekomen en loopt zijn lekker hectisch gangetje … Geniet nog van alles, wij passen hier wel op de winkel! 😉

Leave a Reply

