Een bijna perfecte dag

Op de terugweg van m’n kleine paradijsje was ik al een beetje aant fantaseren hoe ik het op m’n blog ging zetten, als een van de beste. (De combo jungle, mangrove, riviertje, meer, strand lag me wel, en voordien al mooie baaitjes op de weg er naartoe ) … Tot ik ergens middenin de terugweg na een goed half uur toch wel, doorhad dat mijn fototoestel niet in m’n rugzak zat. Ik helemaal terugGELOPEN tot aan het strand, de drie plaatsjes waar het kon liggen gecheckt, maar… Niks. Jammer. Nochtans veel volk kan daar niet gepasseerd zijn, ik was daar heel de tijd alleen. Kheb dan nog aan een bende jongelingen gevraagd of ze t gezien hebben, en aan een viertal mannen en wat vissers, maar helaas… Laatste hoop was nog aan de ingang van het park, maar die was al gesloten. Ik heb wel mijn gegevens achtergelaten bij de shop er rechtover, de vrouw zei dat ze t ging vragen morgen. En ik zal er dan zelf nog naar bellen morgenvroeg… En me voorbereiden op alweer een nieuwe aankoop… Zo gaat het wel snel… Ik had me wel een lichtjes andere blogpost gefantaseerd. Maar een foto heb ik nog wel via de Ipad.

20130920-232426.jpg

This entry was posted in Malaysia, Peninsula, Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

