A dollar for a smile

Manmanman, heb ik net even gelachen! De tranen rollen nog uit mijn ogen!
Gisteren deed ik een broek binnen bij een naaistertje langs de baan om ze te versmallen. In mijn beste Thais en met hulp van een andere Thaise die op de bus stond te wachten, uitgelegd dat ze te groot was. Die broeken hier voor de toeristen zijn allemaal unisize. Wat resulteert in large sizes (Ah ja want ze moeten ook passen voor dikke Amerikanen – no offense, er staat nog “dikke” voor)
Dus vanmorgen, ik terug naar dat naaistertje om te zien wat het resultaat was. Ik benieuwd want hoe ging ze mijn maat “ongeveer” weten? Zou ze dat raden op het zicht?… Bon, ik open dat zakje, nam de broek eruit, vouwde ze open om te passen en keek naar het resultaat… Mijn broek was nu een rok! Met een smile tot achter mijn oren betaalde ik de welverdiende dollar. Tien meter verder achter het hoekje een lachsalvo van jewelste…

This entry was posted in Thailand, Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to A dollar for a smile

  1. Hilarisch!! 😀 D’r moet precies toch nog wel wat gesleuteld worden aan uw Thais. 🙂

  2. Ellen says:

    Hahaha hilarisch 🙂 dat meisje moet ook wel gezegd hebben tegen haar collega’s ‘die rare westerlingen, die hier wil haar broek veranderen in een rok’ 😀

Leave a Reply

